17. 5. 2021 | Martina Kramerová

"JSEM KALIŠNÍK!" Stadion připravil kompenzace pro držitele permanentek z loňské sezony

Ačkoliv nemohli příznivci Litoměřic kvůli koronavirovým opatřením takřka celou sezonu vyrazit fandit kališníkům do ochozů Kalich Areny, klub si moc váží jejich podpory, kterou projevovali v průběhu soutěžního ročníku 2020/2021. Stadion proto připravil pro majitele permanentních vstupenek kompenzace.

Kvůli epidemii koronaviru se po krátkém rozvolnění v září uzavřely stadiony pro všechny fanoušky, a tak nemohli hokejoví příznivci sledovat hokejové zápasy přímo z ochozů. Nejinak tomu bylo i u Litoměřic. Příznivci kališníků, kteří si na uplynulou sezonu zakoupili permanentku, měli alespoň možnost sledovat jednotlivá utkání zcela zdarma na Hokejka TV.

„Uvědomujeme si, že větší část sezony nebylo možné navštěvovat domácí utkání, přesto na začátku tato možnost byla, navíc se podařilo zajistit pro zájemce přístup zdarma ke sledování všech utkání na Hokejka TV. Z těchto důvodů jsme se rozhodli pro 3 varianty toho, jak je možné vzniklou situaci vyřešit,“ uvedl ředitel klubu Jan Fišera.

„Poslední sezona byla opravdu finančně velmi náročná. Udržet vyrovnaný rozpočet se s pomocí partnerů nakonec podařilo, aktuálně ale začínáme pokles příjmů zásadně pociťovat. Ať už se jedná o chybějící příjmy ze vstupného, nebo problémy některých partnerů, kteří vzhledem k pandemii nebudou v další sezoně již pokračovat nebo své plnění sníží. Sezona bude náročná, počet sestupujících je vysoký, ale my přesto věříme, že se nám společně s fanoušky a partnery podaří vše zvládnout. Tým stavíme tak, abychom se sestupovým starostem vyhnuli a fanoušci se mají opravdu na co těšit. Zároveň od nich ale potřebujeme podporu, a to nejen tu hlasovou v hledišti,“ doplnil Fišera.

„Dá se říci, že v nové sezoně budeme bojovat na více frontách. Jednou bude ta sportovní, kde se budeme snažit co nejvíc vzdálit od sestupových vod a minimálně napodobit letošní sportovní výkonnost. Druhou frontou je ekonomika klubu. Již v minulé sezoně bylo naplnění rozpočtu na hraně našich možností, dle dosavadních zjištění však bude nová sezona kritická. Kombinace těchto dvou front vyžaduje od každého z nás maximální zapojení do práce i podpory. Nejen od vedení, trenérů, hráčů, ale také od fanoušků. Fanoušci nás vždy podpořili a věřím, že tentokrát tomu bude také tak,“ přiznal ředitel Stadionu.

Pro permanentkáře tak klub připravil následující návrh kompenzací. Fanoušci si mohou vybrat ze tří variant a zažádat o kompenzaci do 31. 5. 2021, na pozdější žádosti již nebude možné brát zřetel. Veškeré další informace se fanoušci poté dozví začátkem června. Zároveň bychom rádi poprosili fanoušky, aby kompenzace neřešili osobně přímo v Kalich Areně a ani telefonicky. Komunikace bude i s ohledem na současnou situaci probíhat výhradně elektronicky přes uvedený email. Děkujeme za pochopení.

1. varianta = JSEM KALIŠNÍK

Příznivci Stadionu, kteří mají permanentní vstupenku z loňské sezony a rozhodnou se stoprocentně podpořit klub tím, že nebudou trvat na vrácení peněz, a zároveň si zakoupí permanentku na příští sezonu v plné výši, dostanou od klubu dárek – speciální šálu „JSEM KALIŠNÍK“. Jména KALIŠNÍKŮ pak zveřejníme na billboardu nad Kalich Arenou, pokud k tomu daní permanentkáři dají souhlas. Navíc získají certifikát "JSEM KALIŠNÍK".

2. varianta = sleva na nákup nové permanentky

Kdo se rozhodne pro variantu číslo dvě, získá voucher na 750 Kč, který může uplatnit při nákupu permanentky na novou sezonu. Novou permanentku se slevou si však bude moci koupit jen do určitého termínu.

3. varianta = částečné vrácení peněz

Majitelé permanentních vstupenek mají i třetí možnost kompenzace, a to vrácení částečné ceny za permanentku z loňské sezony. Vzhledem k tomu, že se čtyři úvodní duely odehrály a byly zařízeny přístupy na živé přenosy zdarma, bude Stadion v případě volby této varianty vracet 1 300 Kč. Ti, kteří zvolí tuto variantu, musí fyzicky vrátit kartu z uplynulé sezony.

Pokud pro vás není zajímavá ani jedna varianta, můžete nás kontaktovat na e-mailu ticketing@hclitomerice.cz. Jak již bylo řečeno, veškerá komunikace bude prozatím probíhat výhradně elektronicky. Ještě jednou prosíme všechny fanoušky, aby kompenzace neřešili osobně v Kalich Areně a ani telefonicky. Děkujeme.

O prodeji permanentek na novou sezonu bude klub informovat později. Děkujeme vám za Vaši podporu, věříme, že nám zachováte přízeň a že se v příští sezoně společně sejdeme v Kalich Areně na domácích zápasech.